Hemma igen...


Nu är jag tillbaka i Stockholm igen efter ett par underbara dagar i Helsingfors. Känns alltid lika konstigt och jobbigt att komma hem, även fast jag har längtat ihjäl mig efter Fredrik och bara allmänt längtat efter lägenheten (haha vad stört egentligen). Men det är ju så himla mysigt att få hänga med pappa, för sedan vet man att det dröjer ett par månader tills vi ses igen, och det gör mig alltid ledsen...
Har haft det bra iallafall, dock blev det inte så mycket shopping, men det spelar egentligen inte så stor roll. Jag och pappa har kollat på film, promenerat i områden där jag aldrig har varit, käkat thaimat i stan, kollat på massa dokumentärer och lyssnat på en massa Elvis så klart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0