Birds


Just nu är jag helt insnöad på fåglar och har spanat in en hel del här och där. Brickan från IKEA ligger högt upp på önskelistan, tittar på den varje gång jag är där men aldrig blir det något köp, den kostar ju trots allt bara 49 kr! Nästa gång följer den med hem...Vill även ha fågelburen, skulle vara superfin ute på balkongen just nu när våren närmar sig, men en växt eller några blockljus i.

1. Kuddfodral från Ellos
2. Bricka från IKEA
3. Krokar från Qualy
4. Skål från Broarne
5. Fågelbur från Jotex
6. Fågeldekorationer från Mique
7. Gemhållare från Qualy
8. Väggdekor från Ferm Living


Kommentarer
Postat av: Nina

ja letade efter den med på ikea. men hitta den inte!!!

2010-04-09 @ 22:46:48
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: C

Vart har du köpt dina bokstäver i trä? Hittar inte det jag vill ha någonstans. suck.

2010-04-10 @ 00:55:26
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: C

Tack! Jag har samma problem. Antingen för stora eller för små. Vill ha ett & tecken men har inte hittat nått som jag gillar än... Och på de flesta webbshoppar är flera bokstäver slut så man inte kan bilda de ord man vill ha. Jag ska ha dom stående på lister som du, så dom behöver inte kunna stå själva. Sen vill man ha rätt typsnitt. ja mkt är det som ska vara rätt ;-) hehe. Ska kika in på de shoppar som du skrev.... TACK!



Tänkte ha "kök" i köket och ett & tecken i vardagsrummet. Eventuellt HOME också. Tycker det är såå snyggt med bokstäver!!

2010-04-10 @ 16:48:36
URL: http://cblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0