Yesterday


Hade en sån mysig dag med min Fredrik igår. Först promenerade vi runt på Söder, hittade en hel del grejer som vi ville köpa, kanske blir av imorgon. Hittade vinglas från Iittala som vi sååå gärna vill ha, vitt, rött och champagne. Men vi börjar nog med rödvinsglasen. På Bolagret hittade vi också en del, bland annat en helt underbar soffa, i grå/svart melerat tyg med divan, åh love it! Även lite andra småsaker, förvaring och speglar och sånt. Men imorgon blir det som sagt nog lite köp =)
Vi promenerade hela vägen ner till Götgatsbacken där vi käkade på underbara Café Fåtöljen. Asså det är så himla gott där, ni måste verkligen gå dit och äta en sallad eller fika. Rekomenderar den grekiska pastasalladen (på bilden) Till efterrätt blev det kladdkaka med grädde- den är underbar! Hade glömt mitt jäkla minneskort till kameran hemma så jag kunde bara ta en enda bild på hela dagen, fasiken vad sur jag blev...
Sedan promenerade vi till Åhléns City och köpte lite film som vi sen åkte hem och tittade på, självklart gjorde vi ett stopp vid Systembolaget också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0