Kaffe, vila, plugga, jobba...


Idag står det inte riktigt rätt till med mig. Dagens började med att jag vaknade gråtandes ur en vidrig dröm! Usch så hemskt att jag inte ens vill nämna det. Älsklingen kramade om mig så hårt och tröstade, sötnosen. En timme senare ringde väckarklockan, kände mig hängig och låg kvar i sängen i 20 minuter vilket jag aldrig brukar göra. Men upp och iväg till skolan iallafall. En bit in i föreläsningen känner jag hur huvudet nästan exploderar, det trycker bakom ögonen och jag blir sjukt yr så fort jag blundar. Jippi migrän! Står dock ut hela lektionen men sen var jag tvungen att gå. Så typiskt, jag hatar verkligen att missa skolan och speciellt när det var Företagsekonomi vi skulle ha på eftermiddagen, tycker att det är lite halvsvårt så jag behöver verkligen vara med på alla föreläsningar.

Nu är jag hemma iallfall. Dricker en kopp kaffe eftersom det hjälper ibland, men känner ingen skillnad. Så det blir väl så att jag får vila någon timme, sedan plugga ett tag. och vid fem måste jag åka iväg och jobba. Hoppas att det har gått över då!

Önskar att älsklingen var här hemma med mig. Fy vad jag saknar honom så fort vi är ifrån varandra, och för honom är det likadant. Han är så söt som ringer från jobbet för att säga hur mycket han saknar och älskar mig. Min underbara Fredrik ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0