Inspiration: Bathroom


Har hittat så himla mycket fint till mitt "imaginary bathroom" =) Usch det är så jobbigt att längta så himla mycket efter en lägenhet, asså vi tar vad som helst just nu! Vi har ju ändå ålaner på att köpa en lägenhet i Danderyd när jag är färdig med skolan och förhoppningsvis får ett jobb relativt snabbt efter utbildningen. Tills dess måste vi allafall ha en liten lägenhet att bo i. Som sagt anything, anywhere...
Iallafall, massa fint har jag hittat som jag vill ha. Båda möblerna från Ellos är underbara, en steghylla är ett måste, fint att ha ljus och annat fint på. Och beroende på hur stort badrummer är skulle jag även vilja ha den vita möbeln med inbygg tvättkorg, så snyggt, så slipper man se att skitig tvätt!
Två från Savon De Marseille är ett måste, I love it! Även den fina förvaringen från Lisbeth Dahl är ett måste för ansiktsservetter, bomull och tops. Både jag och Fredrik tycker att det är en sån stämningshöjare att ha en växt i badrummet, så det ska vi minsann ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0