I Love You






Ååååå vilken mysig dag jag har haft idag med min babe, så skönt att få lite tid med varandra. Det har varit mycket jobb och plugg på senaste...Anyway, vi började dagen med en lunch i stan, sedan promenerade vi runt och spanade på lite grejer. Inne på Cervera blev det shopping =) Vi köpte kaffekoppar från Höganäs, svarta blev det, åh så fina dom är. Även inne på Lagerhaus köpte vi koppar i svart och vitt samt matchande assietter. Ska fota och visa allt imorgon.
Vi avslutade dagen med en fika på The Muffin Bakary som vi kallar "vårat ställe", där hade vi nämligen vår första fika tillsammans för snart ett år sen...♥ Så mysig dag, love you Fredrik!


Kommentarer
Postat av: C

Hm:s webbshop, where else :-D

2009-09-21 @ 20:00:59
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Baben

och jag älskar dig min underbara Sara. Puss på dig

2009-09-23 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0