Date med min baby


Nu är jag färdig för att åka in till stan och möta min Fredrik. Ska bli så skönt med en paus från marknadsföringen och allt pluggande. Och bäst av allt är ju en hel mysig dag med min älskling ♥
Först blir det lunch på Fåtöljen på Söder, älskar verkligen deras olika sallader plus att det är så himla mysigt där. Kanske blir det lite promenerande och titta lite i affärer på söder, skulle vilja kolla lite på Bolagret i Ringen, är på jakt efter en lampa. Hittar vi någon bra film blir det en tidig bio, vill så gärna se "Public Enemies". Efter kanske det blir en öl på Snaps eller så köper vi en flaska rosé och åker hem och myser med tända ljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0