Vitt i köket


Ja nu går jag verkligen händelserna i förväg, haha, men jag kan ju inte låte bli, kan ju bara tänka på den lilla lägenheten som ska bli min. Det fanns en liten matsal, eller matplats kanske man ska säga, inte tal om några salar här inte =) Men som ett extra litet rum bredvid köket, och det älskar jag! Kommer förmodligen få plats med en ganska stort bord, så att man kan bjuda lite folk på middag. Hittade ett perfekt bord på Ellos, bredd 90 cm och längd 180 cm. Och då går det kanske till och med in tre stolar på varje sida, det vore ju underbart. Hittade snygga stolar på både Ikea och på Ellos också, vet inte vilka jag gillar mest...?
Jag älskar vita kök, och blev så glad då jag hittade bordet, enkelt, vitt och med en liten fin detalj (mönstret runt om) Men som sagt, än är ju inte lägenheten min, och inte har jag några mått heller, men jag är ganska säker på att det blir bra med bordet. Så fort jag vet så säger det klick klick =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0