Tentan i PC Hårdvara är avklarad!


Hösten eller snarare vintern är med all säkerhet här nu! Kallt som fasiken är det ute och jag har fortfarande min lilla vårjacka på mig med trekvarts ärm...måste hem och plocka fram lite varmare skor och jackor. Den rosa kappar jag köpte förra året ska jag nog börja använda, den är ju som ny, använde inte alls den många gånger förra året.

Är hemma från skolan nu, gjorde tentan på ca 20 minuter. Kändes verkligen som om jag kunde allting och det var en hel del som jag kunde som inte ens kom med på tentan, så det känns verkligen som om jag har lärt mig mycket av den här kursen. Jag vet iallafall att jag har klarat den, men jag vågar till och med hoppas på ett VG (det högsta man kan få) Väntar på att Fredrik ska komma hem, vi ska iväg och titta på en lägenhet. Sedan är det middag och mys resten av kvällen!
Känns alltid så skönt efter en tenta, man känner sig så fri...fast om en vecka har jag nästa tenta, men det sparar jag tills imorgon, idag ska jag bara njuta av att jag har gjort tentan och att det förmodligen gick bra =)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Duktig du ar..

Hur manga grader ar det ute nu?

puss

2009-10-14 @ 17:47:49
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/
Postat av: Nina

härlig höstig bild!! :D mys!



Skönt att du klara tentan å grattis :D även om du inte fått resultatet än. men man känner ju det där bäst själv :D



hoppas lägenheten e fin nu. krams

2009-10-14 @ 21:28:40
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Tamara

bra att det går bra för dig gumman<33 :* älsskar dn här bildehn på dijj för du är såå sööt och blahden är koola :)<3

2009-10-14 @ 22:26:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofie

Haha..nja..har inte riktigt bestämt mig än. Sitter och experimenterar lite i PS just nu..



Gud vilken härlig känsla..att vara helt nöjd med en tenta. Vi har bara haft en tenta än så länge, en hemtenta. Satt då uppe till 4 natten innan och hoppades att jag inte missförstått frågorna. :)



Måste också säga att jag älskar den cupecake-formade skålen du köpte från Stockhome. Måste nog svänga förbi där när jag är hemma.



Hoppas du har en trevlig kväll och att du njuter av att vara bäst på PC hårdvara!

2009-10-14 @ 22:49:08
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0