Anna Anka


Säga vad man vill om Anna Anka men ingen kan väl påstå att hon inte är underhållande!? Jag tror att jag har drabats av Anna Anka feber, jag gillar henne så jäkla mycket. Och när man säger det till folk så blir de alldeles hetsiga och spottar ur sig massa otrevligheter om henne...jag fattar inte varför? Självklart säger hon grejer som är helknäppa, men det är väl forfarande hennes åsikter som har all rätt till, precis som ni som spyr galla över henne...Jag gillar att hon vågar säga vad hon tycker och att hon inte skäms över det, för jag tror faktiskt att många tycker som henne men aldrig någonsin skulle erkänna det, eller så tillhör man den skaran som tar åt sig. Har precis tittat på sista avsnittet av "Svenska Hollywoodfruar" och det känns tomt, haha =) Vill ju fortsätta följa henne och allt kul hon säger och gör. Kan inte något produktionsbolag ge kvinnan en egen serie så hon kan fortsätta att reta skiten ur alla svenskar!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Word! Jag tycker också hon är grym. Alla fattar väl att man kanske inte har exakt samma värderingar som henne men hon har ju ändå så rätt när hon säger att alla ska få tycka och säga precis vad de vill..och att hon dessutom gör det är ju beundransvärt.



Innan jag åkte trodde jag att jag skulle dö utan min pojkvän men det gick jäkligt bra, faktiskt. Vi har bott tillsammans i flera år men nu hinner vi sakna varann och det är så himla kul att träffas. Min syster tar väl hand om honom när jag inte är hemma...haha..det lät ju bra. Nä, hon lagar faktiskt mat åt honom så att han inte bara lever på blodpudding och nudlar. Och så pratar vi i telefon minst en gång om dagen, så vi klarar oss helt okej ifrån varandra. Du verkar också var superlycklig i ditt förhållande. Kul att se :)



Okej, det lät ju som en bra plan. Det är ju skönt att veta inom vilket område man vill jobba i alla fall.



Ja, jag umgås fortfarande med dom.. eller nu för tiden blir det ju mycket telefonsamtal.. Försöker träffas när jag är hemma i Stockholm. Umgås du fortfarande med alla från Hagsätra?



Det här är nog den längsta kommentaren i världshistorien.

Stor kram tillbaka!

2009-10-05 @ 23:56:00
URL: http://baglady.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, ja jäklar..det var det!

2009-10-05 @ 23:56:25
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0