All you need is LOVE


Idag är jag så där superduper jobbigt överkär i min pojkvän känner jag. Sitter hemma och längtar efter att han ska komma hem så jag får krama om honom. Var en sväng i gallerian idag, men inte köpte jag något till mig själv, nope, det blev en liten present till min älskling istället.
Är så himla glad att jag får ha en sån mysig man i mitt liv, jag älskar att vara med honom, vi har så himla kul i vår vardag och han är en fantastisk vän och pojkvän! Har så mycket känslor för honom att det känns som om det inte får plats i mig ibland, det bara bubblar över...
Haha fy vad jobbig jag känner mig, sitter och puttinuttar mig över min kille som om någon annan skulle bry sig, men jag var tvungen att ventilera lite =)
I Love you Fredrik ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0