Tidig morgon...


                                                                                                                                         Clarion Hotell 2008
            
Sitter här hemma i mörkret och dricker en stor kopp kaffe med massor av tända ljus och tittar på nyheterna, och bloggar förstås =) Fredrik och Leo var uppe redan klockan 6, de låg och pratade och myste en lång stund innan de satte igång med morgonbestyren. Låg vaken och lyssnade på dem, så himla söta. Det är så otroligt skönt, med tanke på Leo, att vi har det så mycket större nu. Det märktes på hela hans sinnesstämning när han kom igår att han tycker att det känns bra. Idag ska vi åka iväg och köpa köksbord, stolarna kom i fredags. Ska bli sååå härligt att fixa i köket och att äntlgien kunna sitta runt ett bord och äta middag tillsammans. Ska även iväg till Svenska bostäder och fixa ny spis, en med keramikhäll, gud så skönt! Och nästå år kommer vi även att få nya golv- parkett, wohoooooo =)
Min kamera är på vift vilket är galet jobbigt! Vi var på fest i lördags och jag glömde min kamera där, så irriterande! Men Fredrik skulle åka och hämta den idag efter jobbet, min snälla älskling ♥
Ska bli intressant att se bilderna, festen spårade ju ur totalt, haha, det var så jäkla roligt! Ska lägga upp bilder så fort kameran är hemma igen. Ska även fota allt julpynt som kom upp här hemma i fredags, blev supernöjd med adventsljusstaken, det blev precis som jag hade tänkt mig. Vi tände aldrig första ljuset igår, så ikväll ska vi göra det, mysa lite här i soffan men pepparkakor och lussebullar =)
Beställde även julkort igår, ååå vad spännade att de hur de blir. Ville egentligen ta en ny bild på oss alla tre, men på grund av kameran så ville jag inte vänta, vill att de ska hinna komma i tid. Så det fick bli en gammal bild på oss tre, men den är så fin =)


Kommentarer
Postat av: Nina

ja pluggar på gotland :D haha!

2010-09-07 @ 09:40:04
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0