Svenskt Tenn

Jag är helt såld på det här elefant mönstrade tyget från Estrid Ericson för Svenskt Tenn, har varit det ända sedan jag först såg det för ca 4 år sen. Ska ta mig en sväng förbi Svenskt Tenn någon dag och först och främst införskaffa mig en mörkblå bricka i (samma som den röda). Skulle även vilja köpa lite tyg och sy egna stora kuddar, även de i mörkblått, för att ha på sängen. Men sen har vi ju problemet att jag inte är någon stjärna på att sy. Vet inte riktigt om de har färdiga kuddfodral på Svenskt Tenn, annars kanske jag får be mamma om den liten tjänst =)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Aaah vad bra =) Dom har sa himla gulliga kort har =)

Vad har hant med reb och bebis?

Puss o kram

2009-11-06 @ 14:26:41
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0