Skafferi projekt på gång!


Före                                                                                                                Efter

Imorse när jag vaknade så satte jag igång direkt med skafferiet. Alla andra skåp är ju färdiga och sååå fräscha. Skafferiet var ju det värsta skåpet av alla. Ville inte ens ha maten på hyllorna utan vi har haft allt i stora lådor för att jag tyckte det var så äckligt i skåpet. För det fösta låg det något självhäftande papper på varje hylla och mörkt och trist var det också med den mörka träfärgen i skåpen. Så jag slet bort pappret, sandpapprade, gjorde rent och sedan satte jag igång och målade. Färgen togs slut så jag får fortsätta imorgon, men det känns sååå skönt nu när det är vitt. Visar det färdiga resultatet imorgon =)


Kommentarer
Postat av: Nina

Blir ju sån sjuk skillnad! Fint ni får det :D

2009-11-26 @ 21:52:27
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

nej ja tror det va från 18 månader, tog fram den igår å visade för putte för den älskar ja! Längtar tills han kan ha den :D Men det är snart! Det är ju en t shirt med. så korta ärmar är ju suveränt! Men den är lite lång. Kan prova den imorrn :D Se hur den sitter. Kanske inte sitter så dumt på honom :D Den e ju så cool. Älskar de där rockigare tröjorna :D



2009-11-26 @ 22:37:16
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ja vet! helt sjukt! ändå känns det sååååå länge sen ja va gravid. helt sjukt. man blir snurrig av allt :D så skoj att ses på sön :D

2009-11-26 @ 23:18:25
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0