I'm moving!


ÄNTLIGEN har jag pratat med Svenska Bostäder och fått veta att allt är färdigt- I'M MOVING!!! Om precis en vecka går flyttlasset till min nya fina etta i Hässelby. Känns helt overkligt att det faktiskt kommer att hända nu, ett eget litet hem att få bo och pyssla i. Och det bästa av allt- jag får äntligen dela mina dagar med Fredrik ♥
Ska bli så otroligt skönt att slippa bära massa saker fram och tillbaka mellan mig och Fredrik, glömma saker på ena stället som man behöver, ligga ensam och sömnlös hela nätterna när jag väl är hemma. Äntligen få plats med alla grejer jag har köpt, få ordning på hela livet helt enkelt!
Men visst blir det en tuff omställning, kommer sakna mamma och mina fina syskon otroligt mycket, men då har jag Fredrik som kramar och pussar mig så allt känns bra. Så bjuda hem famlijen på middag och fika lär det ju bli en hel del av =) Så nu måste jag sätta fart med packningen, imorgon ska jag införskaffa flyttkartonger och börja plocka ner hela mitt liv här och flytta det till en ny framtid.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad roligt.. Jag ar exhalterad for dig.. Direkt nar jag kommer hem sa ska jag hem till dig och kolla er nya lagenhet =) vi ska ata Ben & Jerrys och jag saknar kebab sa otroligt mkt, sa det ska jag ha =)

Vi ska MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSA =)

puss

2009-11-10 @ 15:14:50
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0