Hylla i köket







För ett väldans bra tag sedan klickade jag hem den här söta steghyllan ifrån Ellos med en tanke om att den skulle stå i badrummet med handdukar och diverse badrumsgrejer. Detta var innan jag ens hade fått en lägenhet, och nu när vi flyttade in så visade det ju sig att det inte fanns plats i badrummet. Men vi hittade ett ännu bättre ställe att ha den på, nämligen på den lilla väggen mellan köket och matplatsen, den är som klippt och skuren för att sitta där! Just nu står det en massa grejer där som jag sedan kommer att byta ut mot andra saker när vi har kommit i ordning. Men just nu ser det ut så här.
1. Klar och frostad skål på fot från Iittala och en liten cupcake skål från Stockhome
2. Lila skål från Indiska och rosa doftljus från
IKEA
3. Handdukar från Himla och pennor i ett glas
4. Kokböcker och det fina receptregistret som jag köpte när vi var i Rom i somras.
5. Mattidningar


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken fin hylla! Ska nog också ta och klicka hem en sån :)

2009-11-24 @ 17:37:18
Postat av: Sofie

Gud vad fint ni har fått det..!

2009-11-25 @ 18:51:08
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0