Christmas Decorations


Imorgon är det shopping som står på schemat =) Ska äntligen iväg och fixa lite julpynt så vi kan få lite julstämmning här hemma mitt i allt stök! Denna vita ren från Åhléns står med på shoppinglistan, samt några julstjärnor (blommor), adventsljustake (bråttom med den!) och sedan får jag se om jag hittar något mer. Ska även titta på lite andra saker till hemmet, det är ju massa små detaljer som man vill ha. Vill fixa ihop ett ljusfat med massa röda, vita och rosa blockljus. Sedan ska jag även hämta ut mitt paket från Broarne.se som har kommit, där i ligger ju mina vita bokstäver som bildar orden "God Jul". Åhléns har så himla mycket fint, så det lär ju bli massa påsar därifrån imorgon =) Sedan behöver jag även köpa saffran och pepparkaksdeg samt pepparkaksformer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0