Black by Lindex


Åh vad mycket fint jag hittade inne på Lindex webshop. Svart är ju favoritfärgen, kan verka dystert, men svart funkar jämt och har en tendens att se lite mer "dressat" och "exklusivt" ut än vad pasteller och färglada plagg gör. Missfärstå mig inte, självklart måste man ha lite färg på sig också, men svart känns alltid helt rätt som bas och till det adderar jag hellre färgklickar på skorna och accessoarerna.
Vill ha alltihop, men det som tilltalar mig mest är så klart de galet snygga leggingsen, fasiken vad jag har letat efter ett par med "skinnapplikationer", och överallt är det bara slut. Imorgon blir det en sväng till Lindex i jakt på båda paren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0