Äntligen färdig!





Min underbara, duktiga och fina älskling har verkligen kämpat med denna hylla som jag sååå gärna ville ha. Och det blev så fint! Rummet fick en helt annan känsla och det är så mysigt att ligga i sängen med alla böcker ovanför sig. Blev dock chockad över hur mycket filmer jag har!? Fyra meter blev det minsann med alla filmerna på rad...här man behöver aldrig oroa sig för att man inte har någon film att mysa till om kvällarna =)
Den övre hyllan har inte riktigt kommit i ordning än, böckerna är på plats iallafall, och sedan blir det nya lådor i vitt, den rosa är min gamla...Under hyllan, precis i det där perfekta utrymmet vid cd skivorna ska jag hänga ett litet mästerverk hade jag tänkt som jag ska börja måla på så fort jag har tid. Även spotlights under hyllan är något vi har tänkt på...det är mycket man vill göra! =)

P.S. ignorera att hallen ser ut som faaaaan! =)


Kommentarer
Postat av: Nina ♡

va fint det blir.. ni har verkligen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel del dvd:er.. :D

2009-11-24 @ 00:16:59
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0