God Morgon!


                                                                                                                   Jag myser i mina tofflor från Friis & Company...

Gud så skönt med lite ledigt idag, speciellt efter att det har varit lite drama på jobbet- igen! Älsklingen kom och hämtade mig från jobbet igår och så hade vi en mysig hemmakväll, synd bara att vi somnade så tidigt, asså vi total däckade med tv och lampa på!? Fick även iväg alla papper och meriter till Nackademin igår, så skönt. nu är det bara att hålla tummarna för att jag blir antagen, jag har ju liksom ingen plan B...
Älsklingen är så söt, ha ligger och kollar på "Tingeling" som går på fyran just nu och helt inne i filmen är han =) Ska strax gå iväg till affären och köpa frukost och sen på eftermiddagen ska älsklingen skjutsa hem mig. Imorgon ska jag tyvärr jobba, visste inte att man fck vara ledig "gratis" imorgon utan att ta ut semester, hade ju varit så skönt med långledigt. Men det blir en lugn dag ändå, vi slår ihop oss, alla personal och alla barn. Känns alltid lite som semester på jobbet när man jobbar ihop med andra, på en annan avdelning och med andra barn, plus att jag kommer att få sluta tidigare ändå. Och det bästa av allt är att vi som jobbar får ta ut en ledig dag någon annan gång, när vi vill.
Nä nu ska jag gosa med älsklingen ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

ja kan tänka mig det :D jobbigt att det är drama på jobbet. sånt kan man ju helst slippa..



hah tycker du? oj ja ser inte likheterna. men det kommer väl. han pratar iaf lika mkt som mig. hahahhahhaha :D

2009-05-21 @ 13:25:04
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0