Lite bilder från mitt jobb!






Lite bilder från mitt jobb som jag tog efter att jag hade dragit igång en riktigt storstädning =) Blev så trött på att se hur saker bara låg överallt, så jag började möblera om och rensa ut leksaker. Kändes så himla skönt efteråt, då såg man hur fint vi har det. Älskar vår mysiga lilla avdelning! =)
Dock var det en riktigt tuff dag igår då jag jobbade 13 timmar, helt galet egentligen. Jobbade först 8- 16, direkt då började nästa jobb 16- 17.45 och sedan 18- 21. Var helt slut igår när jag kom hem och strax ska jag iväg igen och jobba 11- 16. Det kommer att bli riktgti mycket extrajobb framöver, men jag tycker bara att det är så skönt att få så mycket extra pengar som jag sparar. Skönt att veta att man har pengar, vad som helst kan hända. Och speciellt om vi flyttar nu snart, jag och Fredrik ♥ Annars är det ju resan till Rom och sen i sommar resan till New York. Eventuellt blir det även en resa till München. Nä, nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för jobbet. Ikväll blir det ett glas vin och mys med min älskling =)
Hoppas att alla får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tamara

Å gud jag gillar dem där knapparna :))



Skulle också vilja jobba på dagis xD

2009-03-14 @ 20:44:57
URL: http://tammymanty.blogg.se/
Postat av: Tamara

hur är det med dig annars??



Jag saknar dig! Hoppas vi ses efter/före min florida-resa :)) < 33

2009-03-14 @ 20:45:36
URL: http://tammymanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0