Önskelista


Om precis en vecka, den 25 mars fyller jag år. Önskar mig inte dirket någon speciellt i år, men en hel del smått och gott ser man ju när man springer runt i affärer =)

Disney filmer är väldigt välkommet, samlar ju för fullt nu, Robin Hood, Pinocchio och Törnrosa skulle passa fint i min samling.
Jag älskar Elizabeth Arden och den här cremen till kroppen är helt fantastisk och det är inte mycket kvar i min burk just nu...så en ny behöver jag!
Ett par solglasögon från Ray Ban ska jag ha i sommar! Har fått presentkort på NK redan som jag har sparat till just detta, så ett litet bidrag skulle sitta fint!
Nya doften "Fresh Blossom" från DKNY, lukar helt fantastiskt, jag bara måste ha den!
Och något jag verkligen önskar mig är ett par lila Converse, skulle vara så himla fint till våren.

Kommentarer
Postat av: Nina

heloo..

ja han börjar väga över 7 kg å är närmre 65 cm lång. så det börjar kännas ordentligt då man bär honom.. kan inte minnas hur liten han var då han kom...



faktiskt så har ja sett bilder på då putte va liten och vissa bilder så är de jätte lika faktiskt. konstigt det där.



skoj ändå att planera att flytta ihop å skapa en framtid tillsammans. sånt är alltid roligt. ni hittar nog något snart ska du se.. :D



ja fick ditt sms å ja svara. ja hade inga pengar att åka dit å kolla. så jäkla synd för handdukar å sånt behöver man ju alltid. får erbjudanden på min mail från den outleten. skrev ju upp mig där sist. skit bra. men ja har inte tagit mig dit sen dess..



vi ska ju ha dop nu i maj. har skickat ut inbjudningar men inget till dig. det är inte för att jag inte vill bjuda dig. inte alls. jag frågade putte om det var ok. men det var han inte med det hela. jag vet inte vad det beror på. om ni har någon dispyt. men ja lyssnar ju på honom. asså att han inte vill. därför jag inte bjudigt dig. så du vet. så det kommer inte från min sida. ville bara säga det så du inte tror att ja skiter i att bjuda dig.. för så är inte fallet. är så trist att ni inte kan vara vänner. men det är ju inte det lättaste. det vet jag själv. =/



allt är bra här. theo mådde dåligt igår men mår bättre idag. vet inte vad det är.han va råledsen. vi får se vad som händer helt enkelt.



hur är det med dig annarS? förstår att du mår bra iaf? =) eller :D jobbar på som vanligt?



stor krams

2009-03-18 @ 22:43:25
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Tamara

gillar du disney?? :DD Jag trodde du hade pinoccio?? :OO :D

2009-03-19 @ 16:15:21
URL: http://tammymanty.blogg.se/
Postat av: Tamara

den där parfymen är jättegulli :)

2009-03-20 @ 19:06:22
URL: http://tammymanty.blogg.se/
Postat av: Nina

Vero Moda Only



Välkommen till vårens stora utförsäljning av vårmode!

Massor utav toppar, klänningar, jeans m.m. i vårens färger.



Lördag 28 mars kl 10.00-17.00

Söndag 29 mars kl 11.00-14.00





Frösundaviks allé 4



Stora Gympasalen, vid SAS Radisson Hotell



(Buss 70 från Odenplan/S:t Eriksplan)



OBS1! Endast kontant betalning.



OBS2! Endast tjejkläder!

2009-03-25 @ 09:44:35
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0