Helgen!







Helgen har varit ganska galen! I fredags startade jag och Eleonor hemma hos henne med några flaskor vin och "Så ska det låta!" vi kom in i en riktig partystämning så vi bestämde oss för en liten spontan utgång. Så det var snabbt hem till mig och byta om och sminka sig och sen blev det en taxi in till stan. Vi började med några drinkar på Hilton och där var det riktigt kul. Massa folk, bra musik och bra drag. Så jäkla kul att se på alla turister, dom släpper ju verkligen loss =)
Efter ett tag drog vi vidare till Snaps och där blev vi kvar tills det stängde. Så jäkla kul att få komma ut igen, har inte festat
på evigheter. Det blev taxi hem, en sväng förbi McDonald's och sen var det bara rakt ner i sängen och då var klockan fyra på morgonen...





...på lördagen ringde väckarklockan 8.30...var faktiskt fortfarande full men det var bara att kliva upp och fixa mig, skulle upp och jobba. Mådde dpligt hela vägen, trodde att jag skulle spy när som helst. Men så fort jag fick i mig lite kaffe så kändes det bättre. Hade med mig lillasyster och det var väldigt trevligt. Vi tog med barnen ut och lunchade, åt värdlens godaste pasta. Sedan lekte vi i Tessinparken. Det var en riktigt härlig dag. Kom hem och lagade middag åt kidsen, vi kollade på några Disney filmer och sen var det läggdags. Och då när jag satte mig ner och tog det lungt för första gången på hela dagen då kände jag verkligen hur trött jag var. Men 14 timmar klarade jag mig igenom trots allt. Fick en taxi hem och somnade runt halv två...
...på söndag var det samma visa igen, gick upp 8.00 och var på jobbet klockan 10.00. Jobbade till klockan tre och sen var jag äntligen fri. Åkte direkt hem till min älskling ♥

Nu kom Fredrik precis hem från jobbet så nu ska vi nog ta en sväng ner till Kista Gallerian, handla lite mat och sen blir det galet mycket mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack.. Jag är inte särskilt nöjd med mig själv för jag kom inte vidare men sånt är livet! :))



Jag saknar dig jättemycket, de här bilderna är heeeelt för vackra ! :) Jag hoppas vi ses snart och före och efter att jag kommer från Florida :)

2009-03-23 @ 19:30:19
Postat av: Tamara

Tack.. Jag är inte särskilt nöjd med mig själv för jag kom inte vidare men sånt är livet! :))



Jag saknar dig jättemycket, de här bilderna är heeeelt för vackra ! :) Jag hoppas vi ses snart och före och efter att jag kommer från Florida :)

2009-03-23 @ 19:30:28
URL: http://tammymanty.blogg.se/
Postat av: Nina

ja jäklars va du hade fullt upp :D



ska du göra någe skoj på födelsedagen imorrn? grattar dig i förskott ifall att min dag blir en aningens kaotisk. den har en tendens att bli det ibland :P ska försöka sms.a dig imorrn. hoppas du får det då (med tanke på din mob)..

stor kram

2009-03-24 @ 20:52:27
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!

2009-03-25 @ 08:05:45
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Tamara

Grattis så kjättemycket på födelsedagen!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! :DD



Sry att jag inte kan vaa däär :((

2009-03-25 @ 16:47:43
URL: http://tammymanty.blogg.se/
Postat av: Nina

du som gillar å handla på friis och company



Som tack för din anmälan får du ett gåvokort till ett värde av 150 kr* som du kan använda i alla de tre e-shopparna som visas nedan. Du ska bara skriva in koden "Welcome-E3-9" i rabatt rutan när du går till kassan. Gåvokortet gäller bara för köp över 500 kr eller mera.

2009-03-30 @ 18:21:08
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0