Wedding







Jag och älsklingen låg och pratade bröllop, kollade runt lite på nätet och hittade så fina bilder. Det här bröllopet skulle jag vilja kapa rakt av, så fint med "school theme" eftersom bruden jobbade på en förskola. Och vi har pratat om att ha cupcakes istället för tårta, finns galet fina dekorationer med höga ställningar till, helt underbart. Nu är det ju inte dirket så att vi planerar att gifta oss snart, men det är kul att prata om det, och det är så roligt att Fredrik har egna ideér och säger, "det här vill jag ha" och "det skulle vara fint", han har till och med redan bestämt att vi ska ha en solo sångare som ska sjunga "vår sång" acapella. Och helst utomhus eftersom ingen av oss känner något speciellt för någon kyrka här i Stockholm. Den enda kyrkan jag någonsin har har tänkt: "Där vill jag gifta mig" ligger i Helsingfors, men vad skulle det kosta egentligen att flyga dit alla!?
Haha, ja lite kul är det, vi bor inte ens ihop än, vi har inte förlovat oss, men bröllopet har vi minsann börjat prata om =)

Kommentarer
Postat av: Natalia

Åh blev så nyfiken, vilken är eran låt?



det låter jättesmart, att börja privat och få upp kundkrets och "snacket" för att sedan öppna ett mysigt litet fik! Vore kalas! Jag tror mkt på att det går bra för ställen som vågar nischa sig och göra det mer personligt, än typ wayne's coffe..



Haha bra fråga, det har vi inte ens pratat om, men medelhavet såklart, jag gillar med östra delen typ grekland (eller rättare sagt, grekland är mitt andra hem! underbart land)!



Vad gör man som försäljningsingenjör? Trist att det är tjaffsigt på jobbet, blir nog bra om du kommer därifrån. Allt kommer ordna sig, jag tänker så nu, finns STOR risk att jag också blir arbetslös men det kommer säkert leda till ngt jättebra, jag såg faktiskt ett roligt jobb som jag ska söka fast jag inte ens har behörighet, ett vårdhem för gamlingar som har inriktning på djur och natur, de får ta dit sina husdjur och de anställda får ta med sig sin hund om man har en. Fantastiskt! gamlingar är nog rätt tacksammt att jobba med. sen söker jag annat också men jag har inte fått napp än...



2009-06-07 @ 14:17:34
URL: http://www.hellopiggy.se
Postat av: Tamara

åå, va spännande!! :)) Jg ÄLSKAR bröllop, hehe :PP ;)

2009-06-07 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0