Tisdag


Gud så härligt det är att ha en ledig dag mitt i veckan. Dock var jag uppe strax efter kl sju, inge sovmorgon här inte, jag kan helt enkelt inte sova längre än så. Men lillasyster har inte vaknat än, teenagers you know, hon lär väl inte komma upp fören vid tolv. Men jag gillar att komma upp tidigt, dagen blir ju så mycket längre. Igår tittade vi på Twilight- så klart =) Där satt vi alla tre tjejer i soffan och gav ifrån oss små ljud och suckar varje gång Edward kom i bild =)

Så härligt att få träffa min syster igen, var ju i Helsingfors vid jul förra året, har inte träffat henne sen dess. Så tråkigt att vi bara kan hänga idag, ikväll ska jag lämna henne hos hennes moster, resten av veckan har jag fullt upp, men massa jobb. Och på fredag åker hon till Florida, jag är sååååå avundsjuk =)

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Lillasyster nummer 2, Melanie, är i skolan just nu och har skolavslutning, men så fort hon kommer hem så startar vi nog dagen med att sjunga lite Singstar =) Sedan skulle jag vilja prova att baka Hello Kitty cupcakes. Skulle även behöva åka någonstans och handla lite. Vill köpa lite presenter, för på fredag ska jag få träffa mina söta, underbara älsklingar- Ebba och Alexis kommer till Stockholm från München! ååå vad jag längtar efter mina kids, ett helt år sen jag träffade dem sist.
Men först och främst, för att jag ska kunna fungera idag, ska jag dricka en kopp kaffe och läsa lite i min fantastiska bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0