Söndag


Igår hade vi en riktigt trevlig kväll. Jag och Fredrik mötte upp Eleonor och Jason i stan. Vi käkade middag på Mongolian Barbacue på Sveavägen, var så jäkla proppmätt när vi gick därifrån. Sedan tog vi en kaffe på Bolero Bueno Café och kvällen avslutade med bio. Helt okej film, skrattade en hel del och inga fel med ögongodiset Matthew McConaughey =) Sedan hade vi allsång i bilen på vägen hem =) Jason och Eleonor ska sjunga på vårt bröllop, haha!
Är så glad att min älskade lilla Eleonor har hittat en sån fantastisk man!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Haha lite? mitt liv är inte det samma sedan jag såg filmen, känner mig helt galen som bara tänker på filmen och måste se den snart igen, hann se den 2 gånger och ska köpa den snart får jag bara måste se den igen. Har du läst böckerna också?



vad bra att sidan kom till nytta!



tack! kram

2009-06-15 @ 18:10:58
URL: http://www.hellopiggy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0