Shopping i Rom










Det blev självklart lite shopping i Rom. En väska och ett par skor var ju självklart obligatoriskt =) Läder var ju det vi var mest ute efter. Det ligger små läderbutiker i varje hörn i stan med helt fantastiskt fina saker. Skorna blev mina för 150 kr! Väskan hade kostat 170 euro med jag prutade ner den till 100 euro. Den är så jäkla fin på riktigt, i kalvskinn. Köpte även en liten nyckelhållare i läder, så fint att samla alla nyckar i den.
Vi var inne i en underbar affär som bara sålde fint papper, adressböcker, fotoalbum m.m, gick där inne jättelänge och köpte till slut en superfin liten box med ett register innuti där man samlar alla sina favorit recept. Fanns även en för vin och sprit och jag ångrar att jag inte köpte den också. Hade varit så fint att ha båda bredvid varanda i köket. Men det får bli nästa gång!
Fina armband hittade jag också. Dessa kostar mellan 200- 300 kr här hemma i Sverige, där kostade de 50 kr! Köpte 7 stycken med olika mönster. Har givit bort ett till mamma, ett till Melanie och ett till Eleonor och dessa har jag behållt själv, love them, ser ut som om man har lite godis runt handleden, så färgglada!
Inne på Sephora köpte jag två lip plumping läppglans och så blev det ett par heart-shaped glasses =) Ville ha ett par helt desperat förra året och nu hittade jag ett par för 6 euro så jag tog dem, vet inte om jag någonsin kommer att använda dem, men jäkligt söta är dom.
Köpte även lite presenter, läder så klart! Bland annat en väska till mamma, men det kan jag visa en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Nina

älskar conaq. så fint! mkt shopping ser ja! själv så måste ja ha ett par ballerinas omgående! mina håller på å rasar samman.. =/

2009-07-25 @ 21:25:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0