Lägenhetsvisning


Har precis kommit hem från en lägenhetsvisning i Blackeberg. Helt underbar var den, en etta med stort kök. Började direkt drömma om mitt kök, så typiskt, och sen blir man superbesviken ifall man inte får den. Stambytt var det och man kommer att få allt nytt- yes!!! Otroligt gulligt område, asså sååå mysigt. Där vill jag bo, med min älskling. Har tackat ja, så nu är det bara att vänta...håller tummarna!
Planen är ju att vi ska köpa en lägenhet, men det är ju sådant som tar lite tid, jag vill ju helst vara färdig med skolan och ha en bra jobb och Fredrik vill hinna byta jobb. Vill ha allt sådant avklarat innan man tar lån. Och den här söta lägenheten skulle jag mer än gärna bo i tills vidare.
Har fortfarande inte fått något besked från skolan, de sa att det kunde dröja, men den här veckan skulle man få veta. Väntar tills imorgon, annars ringer jag och kollar läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0