God Morgon!


Shit vad länge vi har sovit idag, vaknade vid 11. Men det kan ju bero på att vi satt uppe ett bra tag igår. Vi öppnade en flaska rött, Chianti, som vi köpte med oss från Italien, sååå gott! Vi kollade på "The Kite Runner" och jag grät precis hela filmen. Har ju sett den förut och då var det inte alls samma sak, men efter det läste jag boken- den är helt fantastisk! Böcker går ju alltid mer på djupet, så det var därför jag grät hela filmen, så sorgligt. Vi kom i säng klocken tre...

Vi ska strax fixa lite frukost, fast det blir väl mer av en brunch kanske. Funderar på att antingen göra american pancakes eller baka scones. Efter det blir det nog en sväng tikll Söder och promenera och kolla lite i affärer.
I torsdags var vi och tittade på en lägenhet i Kärrtorp, den var så fin, nyproduktion i ett supermysigt område. Tackade ja, så nu är det bara att hålla tummarna. Nu ska jag njuta av helgen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0