Lite shopping




Lite shopping har det blivit på senaste och det här är några av sakerna. Halsduk från H&M, gillade verkligen färgen (och priset!), blev min för endast 39 kr! Sedan hittade jag äntligen det perfekta pärlhalsbandet! Har ju velat ha ett, i lite längre modell och gärna med rosett- så gissa hur glad jag blev när jag såg detta fina halsband på Gina Tricot, köpte det utan att blinka! Har invigt det idag and I love it!
På Zara hittade jag världens sötaste kofta till lilla Ebba som fyller tre år nästa fredag. Har hittat en sak till som jag ska in och köpa imorgon, sedan ska jag skicka iväg det till Munchen i början av veckan och hoppas på att det kommer fram i tid!
Lite annat har jag också hittat, bland annat hittade jag en riktigt snygg basic klänning på MQ igår som jag bara älskar. Skönt att jag inte har varit så hysterisk på rean i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0