Äntligen!!!


Äntligen är min data igång! Köpte den i början av september och sen har den bara legat i sin låda i flera månader. Problemet har varit att den har haft problem med att koppla upp till det trådlösa nätet. Har haft tre personer som har varit här och försökt lösa problemet, men utan att lyckas. Men så i tisdags så var Fredrik här, och gissa om min älskling lyckades lösa det =) Är så himla glad att den äntligen är igång, har ju väntat så jäkla länge!
Och Photoshop har han fixat till mig också, dock behöver jag nog en snabbgenomgång av programmet, har ju nästan glömt bort allt. Det var ju trots allt fyra år sen jag höll på med Photoshop. Men så jäkla glad är jag iallafall, du är bäst Fredrik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0