Äntligen helg!


Det är så galet skönt med lite helg, har varit en ganska jobbig vecka har varit så galet trött. Ligger och pratar med min älskling i telefon i flera timmar innan vi ska gå och lägga oss. Tiden bara flyger iväg och helt plötsligt är det alldeles för sent. Igår var jag så trött efter 4,5 timmars sömn. Tog en promenad på rasten, Gärdet är så fint och speciellt igår när vädret var så fint, snö och sol och inte alls kallt. Pratade med min älskling så klart =)

Vaknade 8.40 imorse av en mardröm och kunde inte somna om igen, så jag har suttit fastklistrad vid datan enda sen dess. Är fortfarande så glad över att den funkar och på söndag kommer Fredrik hit igen och ska hjälpa mig med hårddisken på  min förra data som gick sönder. Har ju så många bilder i den som jag inte vill förlora. Han är duktig min älskling ♥ Jag kan förundras över vilken underbar människa han är, så glad att jag har honom, känner mig så trygg, omtyckt, uppskattad och framför allt så glad och positiv när jag är med honom. Han ger mig bra energi och jag vill alltid vara i hans närhet. Åh Fredrik...vad gör du med mig egentligen, haha, kan man bli mer kär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0