Förkyld som fasiken!


Har blivit så jäkla förkyld! Hostar och nyser som en tok (och älsklingen också för den delen) Men det jobbigaste är att jag dessutom har fått en inflammation i armen. Kan inte röra mig, gör så jäkla ont. Har smörjt in med Zon men det hjälper inte ett dugg. Så jäkla jobbigt, kan inte ta på mig jackan, att duscha är jäkligt jobbigt och jag vet inte hur jag ska kunna jobba på måndag. Går det inte över så måste jag nog gå tiLl läkaren. Suck, jag som verkligen inte ville vara hemma från jobbet mer, känns som om det alltid är något.
Vet inte hur mycket papper jag har förbrukat, haha, snyter mig en gång i minuten typ, dock inte med mina fina Mona Lisa näsdukar. Köpte dem i Paris i en liten prylbutik när vi var uppe i Triumfbågen.

Kommentarer
Postat av: Mija

Sådana näsdukar har jag med haft :) Kan man köpa i en 10kr butik här i stan från samma märke. Kul. Köpte med döskallar sist, men jag har varit TVUNGEN att snyta upp dem allihop.

Förkylning och influensa är TRÅKIGT!

2009-02-11 @ 21:05:59
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0