Extremt dålig uppdatering!!!


Fasiken vad dålig jag har varit på att uppdatera. Jag skyller på Fredrik =) Haha, nä men jag vill ju bara vara med honom hela tiden och från och med onsdag ahr jag bott hemma hos honom. Han har flyttat till Kista nu- skoja inte hur kul jag tycker det är att kunna hänga i Kista Gallerian hur mycket som helst. Och så jäkla mysigt har det varit, somna tillsammans och vakna och gå till jobbet. Tyvärr så har han varken data eller internet där än så det blir inge bloggande alls när jag är där, men jag funderar på att pröva att ta med datan dit nästa gång och se ifall jag koppla upp tilll något nätverk.
Ikväll ska vi ha det sååå mysigt. Vi ska ta in på hotell och dricka skumpa och bara mysa. Är dock lite besviken över att jag inte har hunnit fixa allt som jag ville fixa till ikväll. Skulle ha beställt rosenblad från Coolstuff som jag skulle stö över sängen, haha riktigt så där film romantiskt. Men har som sagt inte hunnit beställa det. Men ska strax åka in en sväng till stan för att leta upp lite grejer, några fina doftljus, fina rosor som jag har sett på Åhlens som man lägger i badet och så lite god choklad såklart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0