Vikt servetter...


Har suttit och fixat med servetter ett tag nu, tänkte att det är lika bra att ha sådant fördigt nu så det bara är att plocka fram när bordet ska dukas. Det är en sån där typisk grej som man skjuter upp och sedan när det blir ont om tid blir det stressigt att sitta och pyssla med sådant. De vita kommer att vara till desserten, i den lilla fickan är det meningen att skeden ska ligga. Och de röda är till maten. Har även gjort bordsplaceringar som jag har tänkt placera på ett lite annorlunda sätt =) Och imorgon när allt godis är färdigbakat ska jag sätta mig och pyssla med små ätbara goodiebags som även ska vara med vid dukningen.


Kommentarer
Postat av: Nina

å va fint. ja hade oxå tänkt å vika något. bara inte bestämt vad än., men det löser sig. så skoj å få det lite mysigare till juldukningen. Tänkte börja med den ikväll/imorgon. Mamma å brorsan ska hit idag. Så ja vill ju inte visa dem vad jag tänkt.. :P



vår tvål har använts flitigt. riktigt flitigt. vet inte hur många ggr ja tvättar händerna om dagen. så mkt kladd å så med barn.. å blöjor.. urk..



ja jag köpte den som redan va kräm i. i samma lukt. så jäkla najs,. känns så fräscht!



å va bra att kortet kom fram :D verkade som om de flesta fick igår. några har inte hört av sig. tex johans päron. så vi får väl se om dem gör det ens.. lite små less på dem..



GOD JUL på dig OM vi inte hörs senare lr imorgon! krams!

2009-12-23 @ 11:08:38
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

kan ta det på mail lr när vi fikar :p



tack för julkortet :D kom idag!

måste fixa med räkningar å så innan theo vaknar. hörs senare.. krams

2009-12-23 @ 12:41:28
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

God jul!!!!! =) Kramar

2009-12-24 @ 09:02:13
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0