O Holy Morning!




Gick för en stund sen när älsklingen gick till jobbet. Så skönt att gå upp tidigt och ha hela dagen framför sig. Jag startar med Carola och Paul Potts "O Holy Night", så galet bra, lyssnar på denna några gånger om dagen (dock cd versionen som är bättre) En kopp te har jag fixat också, har minskat avsevärt på kaffet, så skönt! Det är så himla fint utanför fönstret, med den snötäckta skogen. Ska nog starta igång ett svsnitt av "Anna Ankas jul" och sedan åker jag in till stan en sväng, ska på Åhlens och kolla efter vita serveringsfat och skålar samt köpa lite dekorationer till juldukningen, satt som en galning igår i evigheter och letade inspiration. Måste hela tiden påminna mig själv om att ta det lugnt, jag behöver inte köpa en massa onödiga saker bara för att det är jul, men man kan ju inte låta bli =) Lite godis vore gott att baka ikväll också...


Kommentarer
Postat av: Tamara

åh, kan man baaka godis ?? ::>>>



vaa fint domm sjöng! :DD<33333 (:::

hmdd storasyster ?? ::>>>

2009-12-22 @ 09:30:57
URL: http://gulligalillajag.blogg.se/
Postat av: Tamara

jag antar att jag ska fira den i sverige.. eller så ska jag bara ut med mina bästisar i finland.. vet inte än.. :/

2009-12-22 @ 12:52:33
URL: http://gulligalillajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0