Love


På de små hyllorna som Fredrik byggde ställde jag ju först upp alla mina cd- skivor, men efter att ha haft så nu i någon vecka så har jag kännt att jag inte alls gillar hur det ser ut, ser så ihopklämt ut och gör att det ser rörigt ut. Så jag provade att plocka bort från en hylla och istället ha lite andra saker där. En fin bild på mig och Fredrik, en superfin ljuskrona som jag fick av Nina och bokstäverna jag beställde från Broarne (samma som jag har skrivit "God Jul" med) Och jag måste säga att det blev mycket bättre!
Så nu ska alla skivor bort och ersättas med något annat, förmodligen blir det att datorn får stå på en hylla och så blir det tidningar på en.


Kommentarer
Postat av: Nina

tack för bilderna :D lagom till min fotobok. ska klämma in den nånstans :D haha.



hur gick det med kronan? gick den å rädda? göra någe åt?



fint ni får det hos er :D skönt att era stolar å bord kom med :D naaaaaajs

2009-12-08 @ 15:24:34
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0