Viking Line








Igår blev det en liten båresa för mig och lillasyster Tamara. Har inte åkt båt på evigheter! Men priserna på flygen var helt galna, jag menar enkelbiljetter till Helsingfors för 4000!!! Till skillnad då från båten som kostade 700 kr för två personer med hytt. När man var yngre var det ju hur kul som helst att få åka båten. Man sminkade sig i tax free butiken och badade i parfym, köpte massa godis, sprang runt och hittade på massa bus, käkade buffé och sjävklart dansade på discot. Nu känns ju inte direkt något av det lockande längre förutom att man kan köpa billiga grejer i tax free.
Men vi hade en trevlig resa iallafall. Vi satt i baren, Tamara fick en barndrink och jag drack en Jive, galet god drink, men sedan kollar man på klockan och inser att man sitter och dricker sprit kl tolv på dagen!? Tamara sjöng karaoke och tog alla med storm! Hon sjöng "In The Ghetto" och jag var så stolt att jag fick tårar i ögonen =)
Sedan köpte vi en massa Toffefee och kollade på filmer i hytten.

Kommentarer
Postat av: Tamara

Åhgudåhgud... Har jag alltid varit oroväckande lik en kamel?!!

2009-08-02 @ 12:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0