Arnolds'




Idag har jag varit en sväng i Östra Centrum med Maritza. Gick med bestämda steg mot iittala butiken men till min besvikelse så var det asdålig rea där! Jag som såg framför mig att jag skulle komma hem med massa fynd. Hittade inget kul alls, har ingen lust att shoppa, konstigt...köpte tre par örhängen iallafall, i silver. Imorgon ska jag in till stan, då ska jag kolla alla iittala butiker där också. Dock hittade jag min framtida brudklänning, asså blev helt kär, ska lägga upp bilder på den sen =)
God middag i form av lax käkade jag iallfall och så tog vi en fika på underbara Arnolds', galet gott, presic som Krispy Kreme för er som har käkat där...mmm vad gott det är!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag va på Östra Centrum igår. Kom dock hem med massa fint från Stockmann och Zara! :)

2009-08-03 @ 22:30:02
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh, fint! =)

2009-08-04 @ 15:27:44
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0