Långfredag


Hade en riktigt härlig dag igår! Fick ju vakna upp bredvid min älskling för det första =) Var på bio och såg "Confessions Of A Shoppaholic" med Eleonor. Skrattade nästan ihjäl mig, så jäkla rolig och bra var den! Isla Fisher är bara för gullig, definitivt en film som jag ska ha min samling. Det roliga var att efter det gick jag raka vägen till NK och shoppade solglasögon för 1300 kr! =) En glass i solen blev det också, så härligt att känna solen efter all snö, man får samma härliga känsla i magen varje år när våren äntligen kommer.
Mötte upp min älskling, och så åkte vi hem till mig. Där drog vi igång matlagning. Vegetarisk lasagne med sallad blev det- Supergott. Mamma och Melanie var hemma, så mysigt, vi satt i vardagsrummet och åt och tittade på "Så ska det låta". Mamma hade bakat en supergod kladdkaka som jag dekorerade med rosa grädde och färska jordgubbar, så galet gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0