Hemma idag...


                                                                                  Bild på mig och söta kusin Amelia från födelsedagskalaset igår...

Idag är jag hemma från jobbet. Har mått skit hela natten, varit uppe och gråtit, vridit och vänt på mig, mått illa, kräkts...Stackars min älskling som var tvungen att gå till jobbet imorse, han var så snäll och tog hand om mig inatt. Vet inte om jag har blivit magsjuk eller om det helt enkelt bara blev för mycket av det goda igår. Så himla trist att vara hemma, har ju klarat mig utan sjukdomar i 3 månader, så skönt att slippa vara hemma från jobbet. Men men nu sitter jag här. Ska fixa lite saker medans jag har tid, redigera lite foton, betala räkningar...Ska försöka komma ut en sväng också, ta en promenad runt Kista. Mår fortfarande illa som bara den, ska köpa hem lite cola, något annat får jag inte ner för tillfället. Saknar älsklingen, ska bli så skönt när han kommer hem.

Vi hade supertrevligt igår på födelsedagskalaset. Bara resan dit var rolig, jag och älskligen åkte ju i egen bil i förväg. Massa godis och dricka och musik på högsta volym. Det var första gången jag var i deras nya hus (min moster och hennes man) och det var helt fantastiskt fint. Nybyggt hus i ett plan, sååååå nice. Och lilla Amelia var söt som en prinsessa. Fasiken vad jag längtar efter att få bo med min älskling, vill också ha ett eget hem, fixa och inreda, bjuda hem vänner och familj...och egna små kids någon dag också =)
Med Fredrik känns allt så rätt, förrut ville jag aldrig bo ihop med någon, var inte ett dugg intresserad av att flytta hemifrån...men med honom ändrades allt. Nu förstår jag vad folk menar när som säger att dom visste direkt att dom hade hittat den rätte. Han är fantastisk, min Fredrik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0