Bio med Eleonor!


Ska hoppa in i duschen alldeles strax. Ska in till stan och möta Eleonor för lite biomys och se "Confession Of A Shopaholic" Är hemma hos min älskade Fredrik. Har varit vaken ände sen 7.40 imorse...har bara legat i sängen och pratat och haft det galet mysigt. Så himla skönt med långledigt nu fram til måndag. Ikväll ska jag och Fredrik hem till  mig och vi ska laga våran goda lasagne och bjuda på. Ska även baka någon god kaka, kanske i påsktema =) Sen blir det nog så ska det låta och efter det åker vi tillbaka hit där vi har en låda vin och massor av bra filmer som väntar på oss. Och vi har varandra ♥

Kommentarer
Postat av: Tamara

Å vad kul! Jag har sett den här filmen! :)



Tyckte du den var bra?? :))

2009-04-10 @ 13:34:44
URL: http://tammymanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0