Beställning...


Det här är typiskt mig när jag är hemma och är sjuk- internetshopping! =)
Hittade en underbar sida som säljer massa tillbehör och dekorationer för bakning. Gjorde en liten beställning för att prova på några saker i taget. Nya muffinsformar blev det, alltid roligt med mönstrade, valde med små söta cupcakes på. Beställde även formar för att baka jättemuffins, de är 5 cm höga (fanns även 7,5 cm höga). Strössel med hjärtan i jumbo storlek, får se hur stora dom är.Och så hittade jag en jättesmart grej, squeeze bottles heter dom. Man lägger i chokladbitar, skruvar på locket, lägger i vattenbad och sen är det bara att dekorera...
Spana in sidan här

Kommentarer
Postat av: Nina

idag blev det bara några till tyllar till min sprits och sen karamellfärg.. å några utstickare =)



sådana där strösselhjärtan finns att köpa på ica tror jag det är. men dem finns bara i rosa iof..

2009-04-20 @ 21:34:05
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0