Nu jäklar ska jag måla!


Var iväg en sväng till Kungens Kurva med mamma för att köpa data, men självklart var den jag ville ha slut. Så vi gick och tittade lite på Rusta, haha, älskar att gå där. Hittade äntligen oljefärg så jag kan börja måla. I gymnasiet målade jag på som bara den, tre tavlor här hemma är gjorda av mig =) Och nu när jag ändå sitter hemma och häckar med mina sjukdommar till höger och vänster kan jag lika bra passa på att måla lite, sånt hinner man ju inte direkt med efter jobbet.
Nu fattas bara papper...om jag orkar ska jag ta en sväng till stan i morgon till Kreatima. Men jag tvivlar på att jag verkligen klarar av det, vad jag än gör blir andningen ansträngd, kan inte ens sjunga eller tugga med stängd mun...

Köpte även en Marilyn Manson cd och rosa bajspåsar till Romeo =)

Kommentarer
Postat av: Anna

åh va kul, jag älskar att måla!

2008-09-01 @ 21:55:10
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0