All she really wanted was a little Rock N Roll that night...


Jag hade en helt fantastisk kväll i lördags. Festen började hemma och Lupe, Laura och Angella där vi drack drinkar och snackade en massa, fan vad jag skrattade =) Trevligt att B kom upp ett tag och satt där med oss, men jag misstäker att han kände sig som lammkött, haha Sedan blev det en taxi till Mosebacke och där blev allt lite smått crazy, men det är väl så det ska vara =) Även söndagen bjöd på riktigt trevligt sällskap...en härlig helg med andra ord! Var dock helt död på jobbet idag, men det botades med lite shopping, haha =)

Kommentarer
Postat av: Nina

hur har det gått med astman? har du slutat med medicinen nu? eller astman, lungorna.. blivit bättre?



själv så har ja en unge som trycker upp lungorna på mig så att man inte kan andas, men han är ju snart ute, så då är d ju lugnt :P hoppas ja..



skicka tidningar med putte förut, men jag antar att du inte fått dem???



hoppas du mår bra iaf.. kramkram

2008-10-02 @ 10:41:04
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0