Vecko Revyn Blog Awards

I torsdags hölls Vecko Revyns Blog AwardsSturecompagniet. Helt stört egentligen hur stort bloggandet har blivit! På Stureplan.se finns massa bilder från galan och här är galans alla vinnare:
Årets blogg: Kenza
Årets bloggbusiness: Blondinbella
Kaxigast i bloggvärlden: Hanna Fridén
Bästa kändisblogg: Carolina Gynning
Bästa sminkblogg: Makeupoholic
Bästa veteran: Engla
Guldpennan: Bloggkommentatorerna
Bästa bloggform: Emma's closet
Bästa nykomling: Linda Rosing
Bästa manliga modeblogg: Manolo
Bästa foto: Maria Ulmefors
Bästa fashionista: Style by Kling
Bästa dagens outfit: Amanda Berg
Mest originella: Sandra Beijer
Bästa partyprinsessa: Shecity
Functional lifestyle award: Linda Skugge
Bloggkolls specialpris: Filippa Smeds

Kul att titta igenom alla bilder från galan och se bilder på sina favoritbloggerskor, dom har ju blivit lite som "småkändisar", här är några bilder på en del av mina favoriter (och några välkända)
12
34
56

1. Sigrid (till höger) Detta har varit en av mina favoritbloggar länge. Hon verkar helt enkelt vara en sån jäkla skön tjej, plus att jag älskar att spana in hennes outfits som skiljer sig en hel del från mängden!
2.
Petra (i mitten) Det här är min favoritblogg som jag kollar varje dag! Petr är en riktigt partypingla och det är så roligt att kolla på hennes partypics plus att hon bjuder så otroligt mycket på sig själv och skriver väldigt roliga inlägg =) Är inte alls förvånad att hon vann årets partyprinsessa.
Amanda (till vänster) Jag fastnade först för denna blogg för att jag tyckte att hon var så jäkla lik Lindsay Lohan och sedan fastnade jag för hennes coola outfits och för att hela bloggen känns så proffsig
Louise (till höger) Denna blogg är en lika stor favorit som Petras blogg. Alltid snygga bilder och välskrivna inlägg. Och hon lyckad alltid med sina outfits, får mycket inspiration från den här tjejen!
Isabella Ingen har ju vid det här laget missat vem Blondinbella är! Det är helt otroligt hur mycket åsikter människor har om den här tjejen. Har många gånger läst igenom hennes komentarer hon får i bloggen och det är sjukt hur människor tror att allt är tillåtet på nätet, riktigt hemska saker en del skriver till henne. Det finns bara ett ord för detta: Avundsjuka! Jag står på hennes sida och älskar att läsa om allt hon gör och jag hoppas att hon är tillbaka med bloggandet snart!
Kenza Ingen favorit hos mig direkt, men självklart är det imponerande hur pass stor hennes blogg har blivit, för let's face it, innehållet i hennes blogg är inte så speciellt intressant...

Ja blogg fenomenet är jäkligt coolt tycker jag, att det har blivit en sån stor grej. Men jag kan förstå det, för det är faktiskt riktigt kul att kunna få en blick in i andra människors liv.
Vilka är era favoritbloggar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0