Ny väska



Igår träffade jag Natalia, vi åkte till Kista Centrum där vi käkade middag och kollade affärer. Hade riktigt trevligt, synd bara att jag inte kände mig helt okej. Borde väl egentligen ha stannat hemma och vila, men jag ville verkligen inte ställa in! Köpte iallfall en ny väska som jag är sååå nöjd med. Den är ju sjukt lik Yves Saint Laurents Downtown Bag. Den enda skillnade n är ju spännet i mitten och storleken på de tre nitarna. Och priset var galet- 100 kr bara! Nu i efterhand så hade jag velat ha den i svart också, men jag mådde så dåligt just då att jag inte orkade fråga eller se efter om den fanns i andra färger, jag bara pekade på den och sa att jag ville ha den. Måste nog vara det snabbaste köpet jag har gjort =) jag kände inte ens eller tittade närmare på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0