Härlig kväll med Idol!












Jag är helt slut efter den här kvällen! Har haft det så trevligt med lillasyster och lillebror på Idol. Vi hade VIP biljetter som D hade fixat åt oss- Tack ännu en gång! Det bjöds på mat och vin och sedan kom alla idolerna så vi fick träffa dem.  Showen var ju tusen gånger bättre live än vad den är på tv och dessutom sjöng alla bättre, men det är det jag alltid har misstänkt, att det låter bättre live. Har helt ändrat åsikt om Anna som jag inte alls gillade förut, hon var bäst av dem alla ikväll. Det var helt sjukt livat och galet kring Johan, tyckte nästan synd om honom, men han är ju min favorit också =) Tråkigt att Loulou fick åka hem, hon var faktiskt riktigt bra, hade hoppats att Sepideh skulle få åka, gillar inte alls henne...
Och juryn var ju sååå trevliga, tog sig tid och hälsade och pratade och posade för bilder, Andreas sken som en sol så fort en kamera närmade sig =) Gör gärna om det här fler gånger!

Kommentarer
Postat av: Nina

roligt att vara där å kolla. men ja hade inte stått ut med allt skrik. asså när johan sjöng å stod där. jäklars. va det alla 10 åringar lr s

2008-10-25 @ 15:57:09
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0