Fest imorgon!


Yes, imorgon blir det party! =) Östermalms stadsdelsförvaltning har anordnat en fest i Stadshuset imorgon. Ska bli så himla roligt. Det blir middag, mingel och party! Synd bara att det är på en onsdag, på torsdag måste man ju ta sig upp ur sängen och gå till jobbet...Har iallafall hela min outfit färdig, tråkigt bara att jag stänger imorgon så jag måste fixa mig på jobbet. Ska strax hoppa in i duschen och tvätta håret, sen blir det peeling, brun utan sol, manikyr och så måste jag fixa lite lockar idag och sova med det i en toffs, hinner aldrig göra allt färdigt imorgon. Ska även försöka komma i säng direkt efter Desperate Housewives så jag får min skönhetssömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0