Cleaning...

Har dragit mig för det hela dagen, men nu finns det absolut inget mer kul att kolla på nätet så det är väl helt enkelt bara att ta tag i det nu- städning i rummet!
Det ser nog värre ut än vad det någonsin har gjort. Det ser mer eller mindre ut som en lagerlokal. Skolådor, påsar, kläder och tidningar ligger i högar överallt. Hela golvet är i stort sett täckt av saker, jag har små "öar" av golv där jag kan sätta fötterna utan att trampa sönder något. Jag vet inte hur mycket saker jag har varit tvungen att kasta eftersom de har gått sönder för att jag har trampat på det, eller hur många gånger jag har råkat trampa på min brun utan sol eller min foundation och fläckat ner kläder...
Det värsta av allt är nog påsarna med alla kläder och saker jag har köpt som jag inte ens har plockat upp bara för att det inte finns plats för dem någon annanstans än i påsen. Hittade även några Bacardi Breezer flaskor under sängen...
Vet inte liksom om jag ens kan ta ett foto av kaoset och bjuda på det, eller om det är bäst att hålla det för sig själv hur jäkla tragiskt stökig jag är. För hur mycket jag än beskriver hur det ser ut så säger en bild mer än tusen ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0